czwartek, 13 marca 2014

Bunt jest przywilejem młodości





O Januszu Józefowiczu można powiedzieć wiele. Że jest tyranem, że na siłę próbuje wypromować Nataszę Urbańską, że ją poniża, że jest perfekcjonistą. Warto jednak pamiętać, że przed tym, jak media okrzyknęły go despotą i współtwórcą najgorszej piosenki 2014 (śmiem twierdzić, że będzie to najgorsza piosenka ever) roku, Janusz Józefowicz w 1991 roku stworzył kawał dobrej sztuki. Musical, który był pokazany w Rosji oraz na Broadwayu, w którym debiutowało wielu polskich artystów jak chociażby Edyta Górniak, Robert Janowski czy Doda. Musical, który jest perfekcyjny w każdym calu, od początku do końca.

Musical na wysokim poziomie jeśli chodzi o aktorstwo (zwłaszcza Robert Janowski i Katarzyna Groniec), wokal, choreografię i wszystko inne - perfekcjonizm Józefowicza ujawnił się tu w 120%

Jakość VHS sprawia, że można bardziej poczuć klimat lat 90., jednak oglądając musical żałuję, że nie miałam okazji obejrzeć go na żywo. Jeszcze bardziej żałuję, że nie jestem tak utalentowana by być częścią tego spektaklu.

Gorąco polecam, oczywiście wersję z pierwszą obsadą! Jestem ciekawa obecnej wersji tego musicalu, mam nadzieję, że będę miała kiedyś okazję zobaczyć go na żywo.

I na koniec, na zachętę, moja ulubiona piosenka!

3 komentarze:

  1. Ja widziałam Metro na żywo i byłam zachwycona! W sumie było to jakieś 5 lat temu, już chyba nikogo nie było z pierwotne obsady ale i tak było po prostu super!
    Jeśli będziesz miała okazję to szczerze polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak spisała się Natasza? Bo w sumie boję się, że nie podołała w roli głównej.
      Jak będę miała okazję, na pewno obejrzę! :)

      Usuń
    2. Jak ja byłam to nie grała Natasza, lecz ktoś inny. Nie pamiętam nawet kto, bo było to prawie 5 lat temu ;)

      Usuń